Eğitim Detayları

Course Image
Katılımcı : 488

Üç Boyutlu Grafik Animasyon (3Ds MAX)

Üç Boyutlu Grafik Animasyon (3Ds MAX)
Nesneler
Hierarchy Menüsü
Modifier Menüsü
Shape Modelleme
Işık ve Kamera Kavramı
Poly Modelleme
Kaplama
Karakter Modelleme
Kaplama Rigleme
Alıştırma

Açıklama

Bu dijital içerik  Halk Eğitimi Merkezleri Bilişim Ağı (HEMBA) üzerinden Genel Müdürlüğümüzce eş zamansız olarak uygulanacaktır.

Kurs programı istihdama yönelik meslek edindirme niteliği taşımamaktadır. Beceri edinme kursu niteliğindedir.

Programın Amaçları

Üç Boyutlu Grafik Animasyon (3Ds MAX) Kurs Programı'nı tamamlayan bireyin;

  1. 3DS Max Programı arayüzünü kullanması,
  2. Programda genel ayarları yapması,
  3. Nesne oluşturma menüsünü kullanması,
  4. Basit nesne oluşturması,
  5. Gelişmiş nesne oluşturması,
  6. Taşıma, döndürme ve ölçeklendirme yapması,
  7. Nesne gruplama yapması,
  8. Nesneleri gizleme ve dondurmayı öğrenmesi,
  9. Örnek bir mekân çizimi yapması,
  10. Hierarchy Menüsünü kullanması,
  11. Modifier Menüsünü kullanması,
  12. 2 boyut çizim menüsü ve objelerini kullanması,
  13. Işık menüsünü kullanması,
  14. Sahnede kamera kullanımı ve kamera ayarlarını öğrenmesi,
  15. Polygon modellemede seçim işlemlerini yapması,
  16. Kaplama/materyal editörünü kullanması,
  17. Kaplama menüsü ve kaplama düzenleme özelliklerini kullanması,
  18. Karakter Modelleme işlemlerini yapması,
  19. Kaplama Rigleme işlemleri yapması,
  20. Parçacık Animasyonları yapması,
  21. Simülasyon yapması,
  22. Animasyon kontrollerini yapması,
  23. Animasyon renderı alması,
  24. Etkili iletişim yöntem ve tekniklerini kullanmaya özen göstermesi amaçlanmaktadır.

Programa Giriş Koşulları

  1. Bilgisayar işletmenliği eğitimi ya da eşdeğer eğitimlerini almış olmak. 
  2. Mesleğin gerektirdiği işleri ve yeterlikleri yapacak bedensel ve fiziksel özelliklere sahip olmak.